Pozicija:
Agent u korisničkom servisu sa znanjem nemačkog, francuskog i holandskog jezika
Lokacija:
Srbija, Beograd
Industrija:
Usluge
Oblast rada:
Proizvodne usluge
Neophodne sekcije u biografiji:
- Obrazovanje
- Radno iskustvo
- Prilog biografija
Od operatera u korisničkom centru očekivaće se da prima pozive korisnika, efikasno odgovori na njihove zahteve putem telefona i email-a, odgovara na žalbe i pitanja korisnika i evidentira ih na odgovarajući način u sistemu.
Opis posla:
• Znanje nemačkog jezika na naprednom nivou
• Minimum IV stepen stručne spreme
• Dobro poznavanje MS Office paketa
• Iskustvo u korisničkom centru ili na poslovima koji zahtevaju učestalu komunikaciju i rad sa ljudima je prednost
Zahtevi:
• Izražene komunikacione i interpersonalne veštine
• Fleksibilna i taktična osoba usmerena prema korisnicima
• Usmerenost na klijenta i kvalitet pružene usluge
• Energičnost, proaktivnost u radu i razvijen timski duh
Ukoliko ste zainteresovani za poziciju i vaš profil odgovara navedenim kriterijumima, pratite ovaj link kako biste popunili on-line aplikaciju: http://my.gigroup.rs/jobs/
Rok:
Istekao
Ukoliko ste zainteresovani za poziciju i Vaš profil odgovara navedenim kriterijumima, molimo registrujte se na našem sajtu i kreirajte svoju online biografiju kako biste mogli da konkurišete.
Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani.
Ukoliko imate dodatna pitanja vezana za konkurs, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila Gi Group Srbija.