Pozicija:
Agent u kontakt centru banke
Lokacija:
Srbija, Beograd
Industrija:
Bankarstvo
Oblast rada:
Bankarstvo
Neophodne sekcije u biografiji:
- Radno iskustvo
- Strani jezici
- Korišćenje računara
- Prilog biografija
Za potrebe našeg klijenta, tražimo motivisane osobe za rad u kontakt centru banke
Opis posla:
- Pružanje informacija i podrška klijentima u vezi sa korišćenjem platnih kartica
- Pružanje opštih informacija o svim proizvodima i uslugama banke
- Unos podataka u sve interne evidencije koje se vode u Odeljenju
- Komunikacija putem ostalih digitalnih kanala komunikacije
- Podrška prodajnim kampanjama
- Podrška u kampanjama istraživanja tržišta i merenja zadovoljstva klijenata
- Rešavanje usmenih prigovora, zahteva i reklamacija klijenata
Zahtevi:
- Minimum IV stepen stručne spreme
- Timski orijentisana i komunikativna osoba
- Spremnost na smenski rad
- Napredno poznavanje rada na racunaru
- Znanje engleskog jezika minimum na srednjem nivou
Za Infostud: Ukoliko ste zainteresovani za poziciju i vaš profil odgovara navedenim kriterijumima, pratite ovaj link kako biste popunili on-line aplikaciju: http://my.gigroup.rs/jobs/
Rok:
Istekao
Ukoliko ste zainteresovani za poziciju i Vaš profil odgovara navedenim kriterijumima, molimo registrujte se na našem sajtu i kreirajte svoju online biografiju kako biste mogli da konkurišete.
Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani.
Ukoliko imate dodatna pitanja vezana za konkurs, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila Gi Group Srbija.