Recruitment
Pozicija:

Agent u kontakt centru banke

Lokacija:

Srbija, Beograd

Industrija:

Bankarstvo

Oblast rada:

Bankarstvo

Neophodne sekcije u biografiji:
  • Radno iskustvo
  • Strani jezici
  • Korišćenje računara
  • Prilog biografija

Za potrebe našeg klijenta, tražimo motivisane osobe za rad u kontakt centru banke

Opis posla:
  • Pružanje informacija i podrška klijentima u vezi sa korišćenjem platnih kartica
  • Pružanje opštih informacija o svim proizvodima i uslugama banke
  • Unos podataka u sve interne evidencije koje se vode u Odeljenju
  • Komunikacija putem ostalih digitalnih kanala komunikacije
  • Podrška prodajnim kampanjama
  • Podrška u kampanjama istraživanja tržišta i merenja zadovoljstva klijenata
  • Rešavanje usmenih prigovora, zahteva i reklamacija klijenata
Zahtevi:
  • Minimum IV stepen stručne spreme
  • Timski orijentisana i komunikativna osoba
  • Spremnost na smenski rad
  • Napredno poznavanje rada na racunaru
  • Znanje engleskog jezika minimum na srednjem nivou

Za Infostud: Ukoliko ste zainteresovani za poziciju i vaš profil odgovara navedenim kriterijumima, pratite ovaj link kako biste popunili on-line aplikaciju: http://my.gigroup.rs/jobs/

Rok: Istekao

Ukoliko ste zainteresovani za poziciju i Vaš profil odgovara navedenim kriterijumima, molimo registrujte se na našem sajtu i kreirajte svoju online biografiju kako biste mogli da konkurišete.

Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani.

Ukoliko imate dodatna pitanja vezana za konkurs, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila Gi Group Srbija.