Recruitment
Pozicija:

Agent u korisničkom servisu sa znanjem nemačkog, francuskog i holandskog jezika

Lokacija:

Srbija, Beograd

Industrija:

Usluge

Oblast rada:

Proizvodne usluge

Neophodne sekcije u biografiji:
  • Obrazovanje
  • Radno iskustvo
  • Prilog biografija
Od operatera u korisničkom centru očekivaće se da prima pozive korisnika, efikasno odgovori na njihove zahteve putem telefona i email-a, odgovara na žalbe i pitanja korisnika i evidentira ih na odgovarajući način u sistemu.
Opis posla:

• Znanje nemačkog jezika na naprednom nivou

• Minimum IV stepen stručne spreme

• Dobro poznavanje MS Office paketa

• Iskustvo u korisničkom centru ili na poslovima koji zahtevaju učestalu komunikaciju i rad sa ljudima je prednost

Zahtevi:

• Izražene komunikacione i interpersonalne veštine

• Fleksibilna i taktična osoba usmerena prema korisnicima

• Usmerenost na klijenta i kvalitet pružene usluge

• Energičnost, proaktivnost u radu i razvijen timski duh

Ukoliko ste zainteresovani za poziciju i vaš profil odgovara navedenim kriterijumima, pratite ovaj link kako biste popunili on-line aplikaciju: http://my.gigroup.rs/jobs/
Rok: Istekao

Ukoliko ste zainteresovani za poziciju i Vaš profil odgovara navedenim kriterijumima, molimo registrujte se na našem sajtu i kreirajte svoju online biografiju kako biste mogli da konkurišete.

Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani.

Ukoliko imate dodatna pitanja vezana za konkurs, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila Gi Group Srbija.